GDC 2013

Rezultatem pobytu Inżynierii na Game Developers Conference w 2013 roku była pięcioczęściowa relacja, którą umieszczaliśmy na bieżąco na blogu.

  • Poniedziałek (Game Narrative Summit: Warren Spector, Noah Falstein, Jay Posey)
  • Wtorek (Game Narrative Summit: dysonans ludonarracyjny, Lars Doucet i James Cavin/Level Up Labs, Walt Williams/2K Games, Georg Backer)
  • Środa (twórczy zespół, modele osobowości, usability, rynki wirtualne: Nathan Martz/Double Fine, Adams Greenwood-Gricksen, Jason VandenBerghe/Ubisoft, Mike Acton/Insomniac, Vili Lehdonvirta)
  • Czwartek (projektowanie gier strategicznych, etnografia w biznesie, budowanie fabuł, ekonomia w grach: James Russell, Casey O’Donnell, Matthew Luhn/Pixar, Joris Dormans i Ernest Adams)
  • Piątek (level design, angażowanie emocjonalne i inne ciekawostki: Dan Taylor, Brian Schmidt, rant session, Thomas Grip/Frictional)
  • bonus: San Francisco jako level
  • bonus: zapowiedź Total War Arena