taglajn :D
o grach i nie tylko

Rozdział 16. napisany

CZYTAJ

Rozdział 15. napisany

CZYTAJ

Rozdział 14. napisany

Jest taki motyw w reklamach produktów, które próbują uchodzić za bardziej ekskluzywne niż w rzeczywistości. Reklamodawca opowiada nam, że ta oto herbata pochodzi z najbardziej herbacianego regionu świata na stokach najwyższej góry, gdzie tylko najmłodsze listki są zrywane rączkami najsłodszych niemowląt i tylko w pełni księżyca, a przed zerwaniem są lizane trzy razy przez mruczące kocięta.

CZYTAJ

Rozdział 13. napisany

CZYTAJ

Rozdział 12. napisany

CZYTAJ

Rozdział 11. napisany

…i to już jakiś czas temu. To sprawozdanie ukazuje się z ponadtygodniowym opóźnieniem, głównie za sprawą upału i tymczasowego nawarstwienia zajęć. W rozdziale 11 zajmujemy się przede wszystkim mechanizmami gromadzenia wiedzy. Wymagało to podjęcia dość istotnej decyzji o kształcie całej książki, mianowicie na ile jej treść ma się powielać z „Level designem”. Ważnym kryterium dla nas jest tutaj to, że bardzo wiele osób już ma „Level design”. Nabyliście około tysiąca egzemplarzy, czyli tyle, ile w swoim czasie zakładaliśmy jako praktyczne maksimum dla takiej publikacji.

CZYTAJ

Rozdział 10. napisany

CZYTAJ

Rozdział 9. napisany

Wraz z napisaniem tego rozdziału "Projektowanie przeżyć" stało się dłuższą książką niż "Level design". Rozdział ma prawie 21 tys. słów i jest najdłuższym z dotychczas przygotowanych. Mimo to wciąż liczę, że uda się utrzymać książkę w limicie 800 stron.

CZYTAJ

Rozdział 8. napisany

Ósmy rozdział, zaraz po napisaniu, ale przed redakcją, ma nieco ponad 17 tysięcy słów, czyli około 60 stron. To drugi najdłuższy rozdział spośród przygotowanych do tej pory. Dłuższy jest tylko rozdział trzeci, który dotyczy intuicji programistycznej. Zazwyczaj staram się zmieścić w przedziale 12-15 tysięcy słów, po to by książka miała raczej 800 stron niż ponad tysiąc. Ale to nie jest wpis o statystykach, tylko o realiach.

CZYTAJ