czytasz
o grach i nie tylko

Rozdział 7. napisany

Ostatecznie rozdział 7 opóźnił się bardziej niż się spodziewałem, głównie z uwagi na moje problemy ze wzrokiem. W zeszły piątek miałem zabieg, który powinien naprawić siatkówkę w jednym oku. Drugie oko też dochodzi do siebie, ale wolniej niż zakładałem.

Dobra wiadomość jest taka, że w trakcie pisania 6. i 7. rozdziału powstało trochę "ścinków", które powędrują do rozdziału 8. Już teraz liczy on około 2 tys. słów.

2 tysiące słów to także moja nowa "norma dzienna". Udaje mi się pisać książkę znacznie szybciej niż poprzednią i w ten sposób odzyskać niektóre dni utracone na nieprzewidziane okoliczności. Zakładany termin zakończenia pisania 8. rozdziału to 30 października.

7. rozdział dotyczy sterowania, czyli takich rzeczy jak:

  • rodzaje sygnałów sterujących
  • całkowanie i różniczkowanie
  • sposoby realizacji sterowania różnymi urządzeniami sterującymi
  • pojęcie przezroczystości sterowania
  • pojęcie ekonomii sterowania
  • dlaczego precyzja sterowania jest ograniczona i co z tego wynika
  • jakie są najczęstsze błędy w projekcie sterowania
  • związki między sterowaniem a regułami rozgrywki

W ósmym rozdziale zbierzemy wiadomości o bodźcach i sterowaniu w całość i zastanowimy się nad różnicą między rozgrywką a obsługą.

 
Rozdział 7. przesunięty o tydzień

a Ty co sobie myślisz?